Skoči na glavno vsebino

Naloge

Odkrivanje nadarjenih učencev

V postopku odkrivanja sodelujejo učitelji, šolska svetovalna služba, starši in po potrebi zunanji strokovnjaki. Odkrivanje poteka v treh stopnjah : evidentiranje identifikacija seznanitev in mnenje staršev 1.    Evidentiranje Poteka na osnovi različnih kriterijev brez...

več...

Značilnosti nadarjenih učencev

Osebnostne lastnosti, ki jih najdemo v skupini nadarjenih se nanašajo na različna področja : miselno-spoznavno, učno-storilnostno, motivacijsko, socialno-čustveno. Miselno-spoznavno področje   razvito divergentno mišljenje (fluentnost, fleksibilnost,...

več...

Opredelitev nadarjenosti

V strokovni literaturi ni enotne definicije nadarjenosti. Ena od najpogosteje uporabljenih definicij na svetu je definicija, ki je zapisana v ameriškem Zakonu o izobraževanju nadarjenih iz leta 1978. Ta definicija najprej poudarja, da med nadarjene ali talentirane...

več...

Oddelki podaljšanega bivanja obeležili teden otroka

V tednu otroka smo učitelji podaljšanega bivanja popoldanskega druženja pripravili malo drugače. Popoldanske dejavnosti smo obogatili z likovnimi delavnicami, s športnimi igrami, z igranjem z igračami, ki so jih učenci prinesli od doma, z branjem knjig, s peko pice in...

več...

Igriva košarka

V četrtek, 9. oktobra 2014, smo v telovadnici OŠ Starše v sodelovanju s Košarkarsko zvezo Slovenije izvedli projekt Igrive košarke.

več...

OPB in jutranje varstvo

Ure jutranjega varstva in podaljšanega bivanja se izvajajo v okviru Poskusa Uvajanje tujega jezika v obveznem programu  in preizkušanje koncepta razširjenega programa v osnovni šoli in v skladu s Kurikularnim dokumentom, ki opredeljuje področja, cilje in dejavnosti...

več...

Arhiv prispevkov

(Skupno 9.591 obiskov, današnjih obiskov 1)
Prilagajanje dostopnosti spletišča