PRVA TRIADA
- notranja diferenciacija,
- individualne zadolžitve učencev,
- individualiziran pouk,
- kooperativno učenje in druge oblike skupinskega dela,
- posebne domače zadolžitve,
- dnevi dejavnosti,
- interesne dejavnosti,
- hitrejše napredovanje,
- dodatni pouk.
DRUGA TRIADA
- notranja diferenciacija,
- fleksibilna diferenciacija,
- dodatni pouk,
- individualizirani programi
- za delo z nadarjenimi,
- obogatitveni programi (sobotne šole)
- interesne dejavnosti,
- dnevi dejavnosti,
- ustvarjalne delavnice,
- priprava za udeležbo na tekmovanjih,
- programi za osebni in socialni razvoj,
- hitrejše napredovanje,
- osebno svetovanje učencem in staršem.
TRETJA TRIADA
- notranja diferenciacija,
- nivojski pouk,
- dodatni pouk,
- individualizirani programi za delo z nadarjenimi,
- izbirni predmeti,
- seminarske naloge,
- raziskovalne naloge,
- interesne dejavnosti,
- dnevi dejavnosti,
- ustvarjalne delavnice,
- priprava na udeležbo na tekmovanjih,
- programi za osebni in socialni razvoj,
- hitrejše napredovanje,
- osebno svetovanje učencem in staršem,
- svetovanje nadarjenim pri izbiri poklica.
Delo z nadarjenimi učenci izhaja iz naslednjih TEMELJNIH NAČEL:
- širitev in poglabljanje temeljnega znanja,
- hitrejše napredovanje v procesu učenja,
- razvijanje ustvarjalnosti,
- uporaba višjih oblik učenja,
- upoštevanje posebnih sposobnosti in močnih interesov,
- upoštevanje individualnosti,
- spodbujanje samostojnosti in odgovornosti,
- skrb za celostni osebnostni razvoj,
- raznovrstnost ponudbe ter omogočanje svobodne izbire učencem,
- uveljavljanje mentorskih odnosov med učenci in učitelji oziroma drugimi izvajalci programa,
- skrb za to, da so nadarjeni učenci v svojem razrednem in šolskem okolju ustrezno sprejeti.
(Skupno 103 obiskov, današnjih obiskov 1)